Hua Hin - Reisverslag uit Leerdam, Nederland van Thomas en Sandra - WaarBenJij.nu Hua Hin - Reisverslag uit Leerdam, Nederland van Thomas en Sandra - WaarBenJij.nu

Hua Hin

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Thomas en Sandra

02 Oktober 2011 | Nederland, Leerdam

Hallo allemaal,

Hier zijn we vanuit het zonnige Thailand!

Vanochtend hebben we Bangkok achter ons gelaten om net aan te komen in Hua Hin, we zitten heerlijk een drankje te doen aan het zwembad!

Bangkok was top en indrukwekkend! We hebben ons geweldig vermaakt lekker gegeten, gedronken en veel gezien!
De 1e avond zijn we naar een beruchte ping long show geweest, jeetje wat was dat wat! We zijn goed bedonderd, drankjes heel duur, betalen voor het kijken en drankjes voor de meisjes! 4400 bath, ja zeg dat gaan we allemaal niet betalen! Wat een onvriendelijke mensen zijn het dan! Uiteindelijk heeft Erik er 1800 van weten te maken. Dit doen we dus nooit meer!!

Gisteren zijn we op pad geweest in Bangkok, Kohsan road bezocht, in China Town geweest en Erik en Diana zijn nog Boedha's wezen bezoeken en 's avonds hebben we heerlijk gegeten bij het sawasdee hostel! Heerlijk! Lekkere cocktails!

Vanochtend zijn we met een busje vertrokken naar Hua Hin, wat een mafkees was dat zeg! Maar gelukkig zijn we heel aangekomen! Nu hier even een paar dagen hier genieten en dan weer verder naar de volgende plek! We gaan zo lekker wat eten en naar het strand!

Tot over een paar dagen!

Groetjes uit het zonnige Thailand.

• 02 Oktober 2011 - 12:21

Tineke Sleeuwits:

Wat fijn om van jullie te horen,pas op met cocktails ( lijkt limonade ).Hoeveel is een bath ?
    Zo prettig deze site, liefs uit Leerdam.

• 03 Oktober 2011 - 13:28

Sjarena:

Niets is voor niets he ;-)) .

Veel plezier verder in Thailand en groetjes aan Erik en Diaan.

Liefs van ons.

• 04 Oktober 2011 - 11:00

Thomas En Sandra :

@Jeroen,

Ja dat was het! Ik vond het maar niets! Beetje triest ook voor die meisjes om zo geld te moeten verdienen! Nooit meer! Het zou verboden moeten zijn!