Hua Hin deel 2 - Reisverslag uit Leerdam, Nederland van Thomas en Sandra - WaarBenJij.nu Hua Hin deel 2 - Reisverslag uit Leerdam, Nederland van Thomas en Sandra - WaarBenJij.nu

Hua Hin deel 2

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Thomas en Sandra

04 Oktober 2011 | Nederland, Leerdam

Swadee,

Hier alles goed!

3 leuke dagen gehad hier in Hua Hin, de 1e dag zijn we naar het strand geweest en een lekkere Thaise massage gehad! 's avond zijn we lekker gaan eten bij een restaurant met een terras aan zee! Heerlijk.

Dag 2 hebben we een tour gedaan naar de Pa La U watervallen, een klim naar de 4e verdieping. Op de terugweg kwamen we wilde apen tegen, gelukkig zaten we in de bus. Vervolgens zijn we heerlijk Thais gaan lunchen. Na de lunch zijn we naar een olifanten Hospital geweest daar hebben we op een olifant gereden. Bij terugkomst eerst maar eens een duik genomen in het zwembad! 's avonds hebben we weer heerlijk bij de zee gegeten!

Vandaag was het een beetje regenachtig toen we opstonden. We zijn met een tuk tuk mini vrachtauto naar de monkey mountain gegaan, overal apen!! De naam klopte dus! daarna zijn we naar het strand gegaan lekker rood geworden! We hebben daar ook een lekker buitje gehad, gelukkig was het maar een half uurtje.
Nu zijn we weer terug bij het hotel, even relaxen en dan straks even lekker een burger halen bij de Mac daar hebben we alle 4 zin in! Daarna gaan we kijken bij een Thai box wedstrijd, ben benieuwd.

Tot het volgende verslag!

• 04 Oktober 2011 - 14:12

Ans:

Hallo vakantie gangers leuk die verslagen, kunnen we jullie een beetje volgen waar jullie zijn en wat jullie gaan bekijken. Met Joep alles goed!! Een dikke knuffel van hem en geniet maar lekker.

• 06 Oktober 2011 - 15:15

Jeroen:

Leuk hoor!

Veel plezier nog!

• 07 Oktober 2011 - 13:23

Pat Wim Sanny Quinty:

He wel leuk hoor om jullie zo te volgen.
    Ik snap alleen niet waar mijn eerdere mail naar jullie staat heb je die wel gehad?
    Nou geniet er maar lekker van en eigenlijk ben ik vooral jaloers op de massages?? Dikke kus van de meiden en ons.Have fun!!

• 11 Oktober 2011 - 06:49

Thomas En Sandra :

Hi Patricia, oom Wim, Sanny en Quinty
    Ik heb jullie mail inderdaad niet gehad. We genieten zeker ook al is het bijna voorbij! Tot snel X