Koh Phi Phi - Phuket - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Thomas en Sandra - WaarBenJij.nu Koh Phi Phi - Phuket - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Thomas en Sandra - WaarBenJij.nu

Koh Phi Phi - Phuket

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Thomas en Sandra

11 Oktober 2011 | Thailand, Phuket

Hallo allemaal,

Ik denk dat dit het laatste verslag zal zijn, we gaan overmorgen namelijk alweer naar huis. De tijd is omgevlogen.

We zijn van Krabi verhuisd naar koh Phi Phi met de ferry. Een goed uur en 3 kwartier varen. Koh Phi Phi is een heel leuk eilandje. We zijn de 1e dag daar naar een vieuwpoint gewees, een hele klim maar zeker de moeite waard!
De 2e dag daar hebben we een boottrip gedaan, naar monkey beach geweest wezen snorkelen, wezen kanoen in de lagoon PRACHTIG, en we zijn naar "the beach" geweest. Op de terugweg hebben we gegeten op de boot met zons ondergang (niet verkeerd voor een zondag toch?)
In de avond hebben we nog maar een lekkere massage gedaan!

Maandagochtend zijn we van Koh Phi Phi verhuisd naar Phuket, dit ook weer met de ferry deze keer was het ongeveer 2 uur varen, en op de boot zijn we goed verbrand! wind van zee met een zonnetje wil wel natuurlijk (beetje dom om niet goed te smeren).
Gister hebben Diaan en ik een pedicure en een manicure gedaan, de nagels zijn weer mooi gelakt!!
's avonds hebben we lekker gegeten bij het strand en zijn we daarna naar de barstreet (of hoe je het wil noemen) geweest.
Vandaag is het niet best hier in Phuket, het regent al heel de dag. We zitten nu in een shoppingmall een koffie te drinken, is jammer van het weer maar we hopen op nog 2 mooien dagen hier!

Donderdag vliegen we eerst naar Bangkok en dan door naar Amsterdam!

Tot later

• 11 Oktober 2011 - 08:30

Wim Patries San Quin:

He Thomas en Sandra
    Ook dit is weer een z`n vakantie waar je voor altijd een mooie herinnering aan heb,als ik dit zo lees .Alleen zo jammer dat de tijd dan weer snel gaat.Nou geniet nog maar lekker met z`n 4tjs daar.Van jullie laatste dagen. Groetjes vanuit heukelum