MAE HONG - Reisverslag uit Mae Hong Son, Thailand van Thomas en Sandra - WaarBenJij.nu MAE HONG - Reisverslag uit Mae Hong Son, Thailand van Thomas en Sandra - WaarBenJij.nu

MAE HONG

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Thomas en Sandra

19 Juni 2007 | Thailand, Mae Hong Son

Hallo iedereen,

We zijn weer terug in Chiang Mai, we zijn de afgelopen 3 dagen door de provincies Chiang Mai en Mae Hong Son gereist, wederom met een prive chauff alleen deze keer in een 4w drive en dat was maar goed ook daar in de bergen!!

De 1e stop was bij een olifanten kamp, waar de olifante worden opgevangen als ze ziek zijn, ze houden de olifanten dan daar en leren ze vanalles. We hebben daar op een olifant door de jungle gewandelt, heel erg leuk, en terug met een ouderwetse ossenkar. Daarna zijn we gaan bambooraften ook erg leuk. S'middags zijn we in een hotspring geweest (natuurlijke bron met lekker warm water)en daarna naar het hotel, dat wederom in een mooie omgeving lag.

De volgende dag weer vroeg op pad om bergstammen te gaan bezoeken, we hebben de kinderen daar snoepjes gegeven en de dorpbewoners medicijnen ongelofelijk hoe blij ze daar mee zijn!!! We zijn ook in een grot wezen wandelen in het pikkedonker en alleen een olielampje!!

Vannacht was het weer wat minder, heel veel storm en regen, zit je dan in een hutje in de jungle zonder stroom, dus kaarsjes aan en dan maar kaarten en wachten tot de stroom er weer opgaat. dat was zo'n 3 uur later.
vandaag zijn we bij de Langnekstam geweest, heel raar al die ringen! na dit bezoek naar het vliegveld, het is dus langer wachten dan vliegen (30min) we zijn nu dus weer in Chiang mai en gaan straks lekker eten en SHOPPEN!!!!

doei doei

Ps. Haha met zijn allen over die tijger, zit er maar eens naast of achter!!! San mist nu gewoon een voet!! en dat is nep???

Oh en miek..... die vissen worden een cadeautje voor die kleine van jullie!!!

Groet Thomas!!

PS FOTO'S LUKT DEZE KEER NIET SORRY VOLGENDE KEER WEER

• 19 Juni 2007 - 13:35

Tien:

Geweldig wat jullie meemaken daar,dat van die tijger was een grapje.Jerzy had gezien op N.G. wat ze daar met de dieren doen.Niet meer zo gevaarlijk doen hoor schat,groetjes.

• 19 Juni 2007 - 21:00

Jers En Tan:

hoi broer en San,

ik geloofde jullie wel met die tijger.
    Wij vinden jullie berichtjes erg leuk om te lezen en echt leuke en gave dingen die jullie doen.

we kijken uit naar het volgende bericht en foto's.

groeten

• 21 Juni 2007 - 12:48

Zwaantjes:

heel erg vervelend daar dus!
    nou ik heb met jullie te doen hoor.
    enne die vissen kunnen weer mooi ff terug want het duurt nog wel ff voordat meike vis lust.
    groetjes van ons en fokke en sukke natuurlijk