Zon Zee en Strand @ KOH SAMUI - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Thomas en Sandra - WaarBenJij.nu Zon Zee en Strand @ KOH SAMUI - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Thomas en Sandra - WaarBenJij.nu

Zon Zee en Strand @ KOH SAMUI

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Thomas en Sandra

24 Juni 2007 | Thailand, Bangkok

Na een geweldige tijd te hebben gehad in het binnenland werd het toch maar eens tijd om naar een stel kuilengravende duitsers te gaan bekijken op het strand dus met het vliegtuig van uit Chiang Mai naar het zuiden.

Het STRAND is heerlijk hier, we hebben heerlijk liggen bakken in de ZON en af en toe afkoelen in de lekker warme ZEE.

Als eerste diner hebben we heerlijk een BBQ op het strand gedaan. Een hele berg zee dieren voor een 10tje. Geweldig. De derde dag hebben we een scooter gehuurd en zijn we wezen rond crossen over het eiland. Watervallen, jungle en boedah's.
Het is een mooi eiland hier maar het is vandaag toch weer tijd om verder te gaan.

OP NAAR HET VOLGENDE TROPISCHE EILAND!

We pakken zo de ferry naar Koh Panang en gaan eens kijken hoe het leven daar is. We missen wel het volle maan feest maar ja, bij elke stand van de maan vieren ze daar feest. Waarom ook niet?

Kan iemand mij trouwens vertellen waar de wedstrijd tussen jong Oranje en engeland voor was???
Ik heb heel de wedstrijd in het Thais gezien maar heb geen idee of het nu een halve finale was of wat anders!!!

• 24 Juni 2007 - 09:13

Wil En Tien:

Wat is dit toch geweldig en San het past wel zo een ketting bij jou.Tegen Engeland was de halve finale van het EK onder de 21,inmiddels zijn ze kampioen.4-1 tegen Servie.Groot feest in Groningen.Veel plezier.

• 24 Juni 2007 - 09:44

Jers En Tanya:

He Thomas en San, lekker z'n bbq op het strand, ziet er romantisch uit. veel plezier met het duiken volgende week.
    groeten Jers en Tanya

• 24 Juni 2007 - 10:07

Ans En Bert:

Hoi Sandra en Thomas, prachtig lijkt het ons om dit allemaal mee te maken wat een reis!
    Jullie genieten er ook van zo te zien op de foto's , nog veel plezier.

Dikke kus.

• 25 Juni 2007 - 14:11

Sandra En Tarik:

he luitjes
    klinkt mooi allemaal ben echt benieuwd naar jullie verhale en foto's..
    tot snel en veel plezier nog

• 26 Juni 2007 - 13:09

Andre, Meike & Miek:

Yoooooh vet cool san, die ketting ! Mocht je hem meenemen als souvenir ? Super die bbq op t strand, ziet er erg gezellie uit !
    Blijf voorlopig nog maar ff daaro, tis hier echt Hollands weer......

Have fun in Koh Panang !!

Kus