ZON ZEE STRAND (en een beetje regen)@ KOH TAO - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Thomas en Sandra - WaarBenJij.nu ZON ZEE STRAND (en een beetje regen)@ KOH TAO - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Thomas en Sandra - WaarBenJij.nu

ZON ZEE STRAND (en een beetje regen)@ KOH TAO

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Thomas en Sandra

27 Juni 2007 | Thailand, Koh Tao

Hallo iedereen,

We zijn inmiddels van Koh Samui voor 2 nachten naar Koh Pangan gegaan, erg leuk om dat allemaal te zien daar, en het is inderdaad elke avond feest. We hebben daar dus zoals iedere toerist een emmertje met drank gekocht en heerlijk op het strand op geDRONKEN! haha. het was erg leuk om mee temaken maar na 2 dagen voor ons toch weer genoeg om te gaan verkassen, we zitten nu dus op Koh Tao eiland nummer 3 (tevens het laatste eiland)

hier is dus alles nog steeds helemaal naar wens!!! We zijn vandaag gaan duiken hier op Koh Tao in de PLENZENDE regen de 1e duik zijn we ongeveer 3 kwartier onder water geweest en de 2e duik een uur en 3 minuten (dat is echt lang hoor!!!), echt geweldig om weer te doen, zo mooi! we gaan morgen dus nog 2 duiken maken en overmorgen doen we er 3.
nu mag Thomas zijn verhaaltje doen;

San had er in het begin nog een beetje de bibbers in. Eenmaal in het water bleek ze weer een vis te zijn. Alles verliep super onder water. Mureen, harlekijn vis, maanvissen zeesterren zee eegels en veel meer! Het koraal en annemonen zijn ook prachtig, veel kleuren vormen en soorten, GEWELDIG!!

We hebben net ff heerlijk gerelaxed in onze bungalow midden op het strand (als je de deur open doet is het eerste wat je ziet de blauwe zee (om jullie jaloers te maken kijk maar naar de foto)). Het is een Deluxe bungalow zonder kabel tv!!! er is eigenlijk helemaal geen tv en echt warm water zouden we ook kunnen verwachten, maar helaas. Gelukkig maakt het uitzicht het weer ruimschoots goed, daar kan je ook eeuwen naar kijken!

Ik moet zeggen dat we het natte NL erg missen (WHAHAHAHAHAHA) grapje!!!

Tot het volgende bericht en geniet van jullie 10 graden!

PS

Han bedank voor het doormailen van de spullen voor het duiken, maar bleek niet nodig want ze konden het zo opzoeken (IK SAN was zo stom m'n PADI pasje te vergeten)

Miek, nee mocht de ketting niet houden, en gelukkig maar want hij was loodzwaar.

• 27 Juni 2007 - 18:00

Sanny:

Hallo sandra en thomas is het daar leuk??
    leuke foto's.zijn de mensen daar aardig en zijn er veel toeristen? Nog veel plezier en thomas:Drink niet te veel biertjes!Kusjes sannyXXXX

• 28 Juni 2007 - 07:44

Tien:

het is hier geen 10 maar 15 graden hoor,mooi strand bij jullie.veel plezier in het grote aquarium,groet tien.

• 28 Juni 2007 - 07:54

Miek:

He levensgenieters !!

Ben stiekem wel beetje jaloers hoor, zeker dat uitzicht op zee....hmm. Stond daar nou een picknicktafel ? of werden daar de vissen op geslacht ?

En dit hebben wij weer ; Andre vertrok di.morgen met een taxi richting Frankrijk, komt tie er daar achter dat hij jullie sleutel nog in zijn broekzak heeft !!!!!! Dussssss
    Gelukkig komen ze vanaaf aan in Moerdijk (werk in Fra. was klaar), dus eind goed al goed.

Veel plezier ! Ow ja, moest van Fokke & Sukke zeggen dat ze de volgende keer ook graag mee willen duiken ! Ze vonden jullie erg selfish !

Kus en knuffel van Meike