DUIKEN @ KOH TAO - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Thomas en Sandra - WaarBenJij.nu DUIKEN @ KOH TAO - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Thomas en Sandra - WaarBenJij.nu

DUIKEN @ KOH TAO

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Thomas en Sandra

29 Juni 2007 | Thailand, Koh Tao

Nou ons duik avontuur is weer voorbij, we hebben dus nog 5 duiken gemaakt na de eerder beschreven 2. Gisteren zijn we door een soort van grot gezwommen, ik san, vond het best een beetje eng maar vind mezelf wel heel stoer dat ik het gedaan heb. verder was de 2e duik ook een mooie duik er waren NEMO visjes blijft leuk om naar te kijken.

Vandaag ging het wekkertje om 6 uur want we moesten om 7.15 bij de duikschool zijn om naar de 1e duikplaats te gaan waar haaien te zien zijn. ik san, heb er geen een gezien maar Thomas heeft er wel 1 (er waren veel te veel duikers om er nog meer te zien) gezien een van 2 meter (grey reef shark) en verder grote baracuda's het was een hele mooie plaats om te duiken. na deze duik hebben we er vanmorgen nog 1 gedaan, daar hebben we een school baracuda's, trigger fishes en nog veel meer vissen, ook weer erg mooi dus. Terug bij de duikschool even een snelle lunch want we gingen vanmidag nog een keer. de 1e overgeslagen (waar we schildpadden hebben mis gezwommen) en de 2e was eigenlijk niet zo mooi als de eerste 6 die we gedaan hebben dus dat was een beetje jammer maar was ook leuk hoor!!!

Morgen gaan we met de boot naar Chumporn om daar nog 1 dagje aan het strand door te brengen en dan richting Bangkok voor de laatste 2 nachtjes, het einde komt dus veel te snel in zicht.

tot misschien nog een volgend bericht.

dikke kus Thomas en Sandra

ps.

Hoi Sanny

het is hier dus heel erg leuk, en er zijn best wel veel toeristen en de biertjes zijn heerlijk ;)

• 29 Juni 2007 - 18:03

Ans En Bert:

Hoi Sandra en Thomas,

Leuk om zo te lezen en te zien wat jullie allemaal doen, we hopen dat jullie nog een paar fijne dagen hebben in Thailand en dan zien we elkaar weer snel in het niet zo koude ( 18°) maar wel natte Nederland.

Liefs.

• 01 Juli 2007 - 09:30

Quinty:

waar zijn jullie allemaal geweest?ik heb mijn tweede tand er uit nu ben ik echt een fietsenrek.Ik ben nog naar een musical geweest samen met sanny en mama papa moest werken.We moesten er ook in spelen behalve mama.ik moest met de nederlandse vlag lopen.En sanny moest Wilhelmus zingen met haar klas.
    Kusjes quinty

• 01 Juli 2007 - 10:42

Meike:

Hoi hoi,

Wanneer komen jullie eigenlijk thuis ? Mis jullie wel een beetje hoor ! Oh ja, san, ik wil ook wel een permanentje, mijn haar wordt ook al best lang.

Natte kwijl kus en knuf van Meike

• 01 Juli 2007 - 13:12

Linda V Kuilenburg:

leuk om ff jullie verhalen te lezen en jullie foto's te zien. Kicken hoor daar, erg bijzonder om mee te maken.
    groetjes linda