BANGKOK LAST DAY - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Thomas en Sandra - WaarBenJij.nu BANGKOK LAST DAY - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Thomas en Sandra - WaarBenJij.nu

BANGKOK LAST DAY

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Thomas en Sandra

03 Juli 2007 | Thailand, Bangkok

Hallo allemaal,

we zitten nu in een internet cafe het laatste bericht te typen. nog 12 en half uur en dan stappen we in het vliegtuig. het vluchtnummer is CI 65 en de aankomsttijd is 09.10 nederlandse tijd.

we zijn zondag met de trein vanuit Chumporn naan Bangkok gereist een reis van zo'n 7 uur :( dat was wel ff een zit hoor).

Gisteravond zijn we naar het redlight district van Bangkok geweest, daar word je dus echt dood gegooit met sex shows sex dvd's en dat soort gein, wel grappig om daar rond te hebben gelopen.

We hebben vanmorgen de pakken opgehaald en ze zitten als gegoten. We hebben ook net nog heeeeel lekker gelunched in het hotel (buffet met echt vanalles).

Dus we zijn weer bepakt en bezakt om terug te komen naar het kikkerlandje!!!

Liefs van ons uit het lekker warme Bangkok.

PS

Hoi Meike,

woensdag zijn we weer terug hoor, kom ik je wel ff knuffelen. (en we hebben een leuk kadootje voor je, niet tegen mamma zeggen hoor ;))

• 04 Juli 2007 - 20:16

Corina En Familie.:

Nou het zit er weer op, maar het is, volgens mij, geweldig geweest. Wel leuk om zo in de natuur te leven en dan is het wel gek dat je dit alles, de verslagen, uiteindelijk heb kunnen doen.
    (de comp. staat voor niks haha)
    Nou even een heimwee gevoel maar voor je het weet ziten jullie weer in dagelijkse ritme en denken vast aan vlg jr om opnieuw iets leuks te plannen.
    Groetjes van ons. x