Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Thomas en Sandra - WaarBenJij.nu Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Thomas en Sandra - WaarBenJij.nu

Bangkok

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Thomas en Sandra

12 Juni 2007 | Thailand, Bangkok

We hebben het gered hoor,
Vanmorgen vroeg zijn wij aangekomen in het lekker warme Bangkok. Het zonnetje is vanmiddag pas zijn best gaan doen en heeft de thermometer nog wat omhoog geduwd. (38)

We hebben vanmiddag onze route uitgestippeld en het is een vrij relaxte rondreis geworden. We beginnen met de plaatsen rondom bangkok. De river kwai tiger temple en natuurparken en watervallen.(netjes met percenal driver).

Daarna gaan we door naar het noorden en als we dat overleven naar het zuiden met het vliegtuig maar daar lees je tegen die tijd wel van alles over.

Nu zitten we in China town te genieten van een koude heineken en een fles water.

Morgen nog een dagje in Bangkok en daarna reizen we naar de provincie Kanchanaburi om van de mooie natuur te gaan genieten.

tot het volgende bericht!!!!!

groetjes

• 12 Juni 2007 - 10:39

Jeroen:

Ze zijn er dan hoor!!!! Veel plezier met jullie rondreis in Thailand en ik hoop dat jullie ervan zullen genieten. Tot (nog niet zo) snel!!!

• 12 Juni 2007 - 14:01

Patricia:

Hoi Gelukkig is alles goed gegaan tijdens de reis.Maar waarom ga je zo ver voor Heineken bier!!dat verkopen ze hier op de hoek?! veel plezier verder ene we kijken uit naar jullie verslag.

• 12 Juni 2007 - 20:54

Tineke En Wil:

Zo fijn om in ChinaTown een pilsje te drinken,geniet er van,veel plezier

• 13 Juni 2007 - 12:09

Ans En Bert:

Fijn om te horen dat jullie goed zijn aangekomen,geniet er van en we wachten op het volgende bericht, veel plezier.

• 14 Juni 2007 - 17:20

Naomi:

naomi sandra thomas mama papa ricky
    Is het daar leuk? Wat ben je aan het doen? ans bert
    Wanneer komen jullie weer terug?
    ik mis je